جعفری

فرمانده کل سپاه گفت: استعفای سعد حریری از نخست وزیری لبنان به سفارش صهیونیست‌ها و سعودی‌هاست تا لبنان را بهم بریزد.

به گزارش مشرق،سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم ختم پدر سردار سلیمانی که در مصلای امام خمینی تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص استعفای سعد حریری از نخست  وزیری لبنان اظهار داشت: استعفای ایشان وقتی در ریاض انجام می‌شود معلوم است به سفارش صهیونیست‌ها و سعودی‌ها همچین کاری را کرده تا لبنان را بهم بریزد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص ادعای ترامپ درباره حمله موشکی یمن به عربستان و اینکه ایران را عامل این شلیک ها نامیده گفت: ترامپ سخنان بی حساب، غلط و دروغ زیاد گفته است و این نیز یکی از آن تهمت ها است.

وی افزود: اصلا امکان انتقال موشک به یمن وجود ندارد و این موشک هایی که شلیک می شود متعلق به خود یمن است که آنها را بازسازی کرده اند و با افزایش برد آنها در پی انتقام خون شهدای یمن هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • پسر IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    15 3
    اصلاً ما دادیم خوب که چی
  • عباس IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    7 1
    درود بر فرمانده
  • AE ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    8 2
    فقط سردار جعفری عزیز حق می گه ترامپ دروغگو هست تازه اگر هم می دادیم هیچ هراسی از شما پست فطرتها نبود
  • US ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    2 3
    به نظر من بجای اینکه فرماندهان سپاه و انها که برای کشور تعیین تکلیف میکنند وارد این بحثها بشوند باید خطر را جدی بگیرند.ایران در خطر هست.خطری به بزرگی نیستی و نابودی مام میهن.من جای دیگر هم نوشتم دیگر هارت و پورت را سیاسیون و نظامیون کنار بگذارند و با دقت و مصلحت اندیشی رفتار کنند.حضور ما در یمن و لبنان و سوریه و عراق و ... در دوره اوباما امری کم خطر بود.چون سیاست اوباما چنان بود که محل توضیح نیست.ولی کشتنیان را سیاستی دگر امده...امریکای ترامپ هیچ ارتباطی با امریکا اوباما ندارد.اوباما چهار سال با داعش جنگید اگر کلم و چغندر بر روی داعشی ها پرت کرده بودند داعش نابود شده بود.ولی ترامپ شش ماهه داعش را به مرز اضمحلال کشانده.خب این ظاهرا خوب هست ولی خبری خوب برای ما نیست وقتی بدانیم سیاست ترامپ در قبال جمهوری اسلامی چیست.دوستان خطرناک هست.برخی جیبهایشان پرپول شده اماده فرار هستند.به مردم رحم کنید.عقلانی رفتار کنید.خودمان را باید در منطقه جمع و جور کنید وگرنه خیلی زود دیر میشود.باید در برابر سیاستهای فعلی امریکا بدل بزنیم.
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
      1 0
      امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند به زودی از منطقه گورشو گم خواهد کرد ترامپ خر کیه فقط ایران
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    1 1
    اصلاً ما بهشون موشک دادیم خوب که چی ؟ اصلاً یمنی های قبیله ای که بلد نیستن موشک بسازن ما به اونا هدیه دادیم ؛ حرف حسابتون چیه ؟ شما چرا به داعش تسلیحات میدید بوگندو ؟ ها ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس